Egengjort grimskaft!

Innan vi hade traktorkörning som var efter lunch så hade vi hästelever lite praktiskt och vi skulle göra grimskaft och uppbindningsgrimskaft till spiltorna. Vi gjorde det till ridskolan så dom fick nya och mkt fina grimskaft gjorda av oss häst ettor! ;) Hade gärna velat ta hem det grimskaftet jag gjorde men får ta och fixa material hem så kan jag göra flera stycken till mig själv istället! :)  Lätt när man visste hur man skulle göra men endå lite krångligt att "fläta" detta. Tog bara bild på det upptill...



Just nu är jag i Borås hos pappa, tog bussen direkt från skolan hit. Så hinner och orkar inte blogga mer för idag så ni får ha en trevlig fredagskväll alla läsare! :D



Kommentarer
Postat av: sara

Söt blogg!

2011-11-25 @ 23:30:19
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback