ET Killberry Toyboy

Hjälpte Amanda med Tobbe igår när dom hoppade :) Värmde även upp honom åt Amanda och kände lite på han. Trevlig ponny och blir nog mycket roligare när man hittat knapparna på honom och gillade att hoppa gjorde han också vilket jag sett innan! :D Även om han blev het på hindrerna så var det superlätt att få stopp på honom, det är ju alltid ett stort plus! Kul att hjälpa till undertiden dom hoppade och det såg riktigt bra ut måste jag säga! ;) Amanda lyssnade bra på mina instruktioner och tog åt sig dom vilket gav bra resultat när dom hoppade en liten bana i slutet! :D

En ponny som jag själv skulle kunna tänka mig att ha och äga.. Så för er som letar maxad D-ponny som gillar hoppa och arbeta och är fin i munnen m.m så äör detta en bra häst! ;) IOch dessutom snygg! En bild på "Tobbe" innan ridpasset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback