Hemma från skolan

Är hemma från skolan idag... Så tråkigt. Men mådde inte bra när jag vaknade och gör inte det nu heller, lite bättre är det iaf. Är helt blodröd i halsen och kan knappt svälja och när jag tog ett djutandetag i morses så gjorde det så ont så jag började gråta! :( fy fan för att vara sjuk och ha ont i halsen och huvudet!! :(

Ligger just nu i soffan och tittar på TV. Blir inget stall för min del idag och Sisse får då vila. Får se hur jag mår imorgon om jag kan gå till skolan, men det ser mörkt ut :( Så typiskt att det står ridning och terränghoppning på schemat imorgon i skolan bara! :´( Men det kommer fler chanser till det! :) Bättre att bli helt frisk än halv frisk innan man går det skolan! :)

Har världens finaste pålle <3 Längtar sjukt mkt till alla tävlingar 2012! förhoppningsvis ska vi debutera 110 cm innan detta året är slut eller åtminstonde ha hoppat bana på den höjden. Och därför väntar jag på att Pierr ska komma hem igen! Om ett år har jag som mål att vi ska ha gjort felfria/bra rundor i 120... Ska bli spännande att se vart vi är om ett år! :D









Till toppen ska vi tsm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback