Hoppa ponny ikväll!

Ska hoppa Yra som står i Sisses stall på hoppträningen nu ikväll för Ulrika! :) ska bli kul, ridit henne en gång innan så det ska bli kul att testa på henne1 :) Ni har sett några bilder på Yra innan som jag lagt upp här på bloggen innan men för att ni ska veta vilken häst det är så slänger jag upp en bild :)



Skoldagen har vart otroligt seg! Kunde haft sovmorgon till 12.30 men ist var jag i skolan 08.00 -.- Satt i skolans soffa med en kompis men vi hade det trevligt där endå! :) Sen började traktorkörningen 12.30.. Vi skulle backa igenom hela banan.. slalom m.m. Gick faktiskt riktigt bra och jag lyckades bara att köra över/ner/välta en kloss! :D Lite smått stolt faktiskt ;) haha.. Bakca i en liten åtta med klossar på varje sida är inte helt lätt. Har man en stor traktor får man hålla på att backa och köra fram för att inte välta något i sin väg. Nu ska jag byta om till ridkläder.. Vi hörs ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback