Något jag längtar efter...

Något som jag just nu längtar väldigt mkt efter är tills jag flyttar till skolans internat! :D Sitter och planerar lite smått och tror det kommer bli grymt! Hoppas det blir nu så snart som möjligt... TV:en vi har uppe ska med och så ska jag skaffa mig en grymt bra bärbar dator. Så jag kan blogga från den, redigera bilder, surfa m.m. Någon som kan tipsa om en bra bärbar dator?? :D Ska bo själv i ett enmansrum så man kan stänga in sig och plugga för sig själv, gå upp så tidigt man vill på morgonen, sova när man vill m.m. Tror det blir bäst att bo själv! Kommer även pendla till Länghem från Svenljunga till stallet, 2 mil... men vad gör man inte för att få rida och träffa sin häst och ta hand om den? :) Kommer inte bli varje dag men det tar vi itu med när jag väl flyttar och ni får veta mera.

Längtar, det gör jag verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback