Plugga & stallet

Mamma sover till 15.00 ungefär.. Undertiden ska jag plugga i min säng :) Kanske äta lite frukost också och få i sig lite energi. Sisse ska komma ut i skogen om det inte hinner bli mörkt. Funderade just över hur veckan som kommer blir med ridningen och hoppas jag inte får förhinder elr liknande så jag inte kan följa schemat..

Måndag: Dressyr i paddocken.
Tisdag: Rundkorallen, tömkörning. Ridning i skolan också.
Onsdag: Vila. Jag sover på internatet och åker inte hem imellan.
Torsdag: Paddocken.

Helgen är inte ännu klart hur det blir :) Är fortfarande väldigt nöjd med gårdagens resultat och hade mer än gärna velat ha film på sista rundan! Till nästa CR-hoppning har vi som mål att starta 110 cm! Var väldigt nära att jag gjorde det igår faktiskt :) Men först ska vi hoppa bana på 110 och därför ska jag boka hoppträning på tisdag! :D Så får jag lite tips och Sisse får känna på den höjden och lite så :) Tror det blir super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback