Sisse får en veckas vila...

Blir hemma från skolan imorgon onsdag också... Har inte blivit bättre och orkar knappt prata för halsen gör såpass ont. Febern går upp och ner även om jag håller mig still i soffan och knapprar alvedon och dricker en massa.

Sisse får vila fram till söndag. Hon har fått vila nu måndag och tisdag och kommer göra det imorgon onsdag också och på fredag åker jag till pappa och kanske inte är frisk ens på torsdag men vill då hålla mig från stallet. Så nästa gång jag är i stallet blir på söndag först :( En vecka utan att få pussa på sin häst och inte ens få träffa henne :( Usch, känner mig jätte hemsk! Men kan va bra med att slänga in en veckas vila också så hon också får vila huvud och kropp från ridning. Mamma är just nu i stallet och fixar med allt där :) Om jag är piggare imorgon ska jag försöka göra lite inlägg till bloggen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback