Sisse vilar...

Ovanligt att hon får vila idag? Hade lite planer men det blir nästa vecka ist när Sisse varit igång lite bättre. Så tyvärr får ni vara nyfikna om vad som händer om en vecka till. Så det blir vila för Sisse idag, kommer nämligen inte till stallet.. DÄRFÖR ska man bo på en gård elr ha gång avstånd till stallet! ;) Mamma har vart i stallet idag så fick inte ens se elr träffa min godning :( Men imorgon SKA jag rida, punkt slut! Helst alla dagar resten av denna veckan.

Nu ska jag leta upp ett telefon numer.. till vad och till vem kanske ni får veta senare i veckan! :D



Måste skaffa ny klubbjacka då min är sönder lite överallt..I dragkedjan, fickan, armhålorna m.m. Undra om man fortfarande kan köpa en klubbjacka för Länghem? Någon som läser bloggen som vet kanske? Elr så får det bli en AP för en klubbjacka måste man ju ha för klubb/klubbar man tävlar/rider för!


Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson -

jätte fin blogg där! Hoppas du kollar in våran blogg och kommenterar :)

2011-11-30 @ 08:03:25
URL: http://teamzr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback