Ska man skratta eller gråta?

Haha.. mitt schema jag la upp om hur jag ska rida sprack efter 3 timmar :P Mamma hade vart i stallet tidigt i morse och släppt ut och fixat med mockning och sånt. Så jag ska inte alls till stallet idag så sisse får vila :( Jag som sett fram emot en härlig tur i skogen och mjukat upp sisse efter igår!

Nu ska jag fixa iordning mig och vi ska iväg till Borås en sväng. Ni får ha det så bra ni också så hörs vi ikväll! Ska försöka få ihop en bildbomb också.



Ser fram emot tävlingsåret 2012 med min fina häst <3 Om det blir Div 3, 2 elr högre i hoppning får vi se. Helst div 2  men det beror på vad det finns för lag och klubbar som har lag i dom divitionerna :) Kommer mer om tävlingar och träningar på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback