Skrattat så tårarna rann!

Åkte faktiskt med mamma till stallet nu ikväll och har precis kommit hem. Pussade lite på hästen och borstade lite <3 Såå mysigt! Mamma har spolat av Sisses ben nästan varje dag när jag vart sjuk så dom hållt sig rena och mockat och fixat, tack <3 Nytt kraftfoder får jag/vi fixa då det har tagit slut.

Sen höll jag på att dö av skratt när hon skulle vissa en sak som va på hästen. Jag vek mig av skratt och tårarna rann längs med kinderna. Det var hysteriskt roligt men tyvärr kan jag inte berätta vad det var då det skulle bli pinsamt för mamma. Kan säga som såhär att jag kommer nog små fnissa/skratta varje gång jag kommer borsta/tvätta sisses ben och så fort jag hör ordet mugg. Det var nog det roligaste som hänt på länge och skrattade hela vägen hem i bilen!

Godningar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback