Stallet idag

Var i stallet nu ikväll... Sisse fick ett nytt och tort täcke på sig och det andra hängde jag på tork i sadelkamaren :) Mockade och fixade och borstade av dom leriga benen :) Några pussar på mulen och en morot fick hon också <3

Nu blir det till att vänta till 21.50 då det sänds från globen, fyrspann och kändishoppning. Det får vi ju inte missa! :)Hoppas vi har ström tills dess bara. Blåser som skjutton och regnar...Ni anar inte heller hur ridsugen jag är! har inte ridit på en vecka nu och inte vart i stallet heller :( men nu denna veckan ska jag försöka hinna rida alla dagar så jag inte har en helt galen häst till helgens (förhoppningsvis!) hoppträning! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback