Tävlingsresultat!

Lastningen och allt gick klockrent... På framridningen var Sisse så sjukt, jävla pigg och het så det inte var sant! Hon har aldrig varit så pigg och het innan som hon var idag. Fick knappt stopp på henne ute i paddocken, pinsamt!!

Första rundan på 100 cm var KATASTROF dålig!! Det flög bommar hit och dit och fick lägga ett x-antal volter för att få kontroll på henne imellan hindrerna och sen även en vägran på sista hindret. Tänkte strycka mig till nästa runda då hon inte lyssnade på mig för 5öre.. Men mamma "tvingade" mig så det var bara att gå in på 100 cm igen för en andra start och göra sitt bästa och av situationen. Men wow så fin hon var och lyssnade på mig till 110% och allt var klockrent hela rundan runt och shit vilka språng hon fick till över oxrarna! Det blev en felfria runda och kan säga att detta var våran bästa runda vi någonsin har gjort tsm! :D

För att sammanfatta dagen så gjorde vi våran sämsta runda någonsin, men även våran bästa runda någonsin idag! :D Dock har vi inte film från idag :( Några bilder från framridningen bara. Men är faktiskt glad att det gick som det gick på första rundan ändå, då vet jag att jag ska rida mer under veckan innan tävling och galoppera fram ordentligt på framridningen. Man lär sig alltid något bra när det går dåligt också :)



Jag & Emilia :)





Första språnget på framhoppningen, fråga mig inte vrf jag tittar ner. Måste vart något intressant där ;)



Sisse efter sina starter med sin rosett :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback