Tiden räcker inte till!

Skrev ju igår att jag skulle rida. MEN och tyvärr har det blivit ändrade planer så Sisse vila idag också och igen :( Mamma tar då stallet så åker inte ens dit idag heller.

Känner mig jätte hemsk som inte ens åker till stallet elr inte rider. Innan i måndags hade hon vilat i 8 dagar och jag hade inte ens varit i stallet på dom 8 dagarna då jag var sjuk och var hos pappa under helgen. I måndags blev det ridning och igår tisdag blev det vila och idag också. troligen imorgon torsdag också då min lillebror fyller år. Tiden räcker inte till för tillfället då det är mkt att greja med här hemma och som vi håller på med. Plus att jag har aldrig haft så mkt i skolan som jag har just denna veckan :( Vi har/haft och kommer att ha:

- engelskaprov
- matteprov
- Inlämningsuppgift i entreprenör + redovisa den
- ett litet biologi prov
- Försöka hinna läsa 80 sidor i en bok innan veckan är slut. Helst ännu mer!

Allt detta denna veckanockså! Ja som ni ser så har jag fullt upp! Så nu ska jag ta fram biologin och engelskan när det inte blir något stall för min del idag!



Jag vill rida min häst! Blir troligtvis först till helgen så hoppträningen blir också flyttad en vecka framåt då jag inte vill att hon ska gå en hoppträning efter att ha vilat i 2 veckor.. Ingen bra ideé skulle jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback