Tisdag

Är hemma idag också från skolan...Extra tråkigt när det var dressyr och terränghoppning på schemat idag i skolan :( Men det kommer fler chanser till terränghoppning! :) Igår kväll mellan 20-21 tiden så började jag frysa och skaka så tog febern och då hade jag 39,1 :O Åt knappt något under dagen, kan knappt svälja mitt egna saliv :(

Idag har jag ätit en mosad banan än så länge, något iaf :) Halsen känns lite lite bättre men bara lite! Har inte tagit febern än då jag var snabb med att ta alvedon när jag vaknade. Tror jag blir hemma imorgon också vilket är tråkigt. Tur vi inte har några vanliga lektioner nu så missar inget. Bara traktorkörningen...

Mamma fixar stallet och Sisse får tyvärr vila idag också :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback