Traktorkörningen avslutad

Idag var sista dagen som vi hade traktorkörning. Eftersom jag missat två körningar i veckan fick jag ta igen lite. Jag körde med släp idag och backade och grejade. Körde nyare traktor idag vilket var mkt lättare. Behövde inte dra, slita i växelspaken m.m. Fick även prova på och lyfta och flytta ensilagebalar, kul! Fick leka lite med själva spaken så jag hittade hur man stängde "klon" och vad upp och ner och åt sidan var osv. Backa med släp gick riktigt bra faktiskt!! :D Bara tänka tvärtom så gick det kanoners och var själv impad då det var en ganska lång sträcka som skulle backas... Fick även backa intill ett släpp och koppla det, också lätt faktiskt. Måste säga att det var nog den roligaste traktorkörningen och även den sista. Hoppas det inte dröjer allt för länge tills jag sätter mig i en traktor igen! ;)

Här kommer lite bilder!






Bilder på traktorn jag körde idag! :) Hade sen även ett släp efter så det var ett långt ekipage att handsakas med! ;) haha.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback