Uteritt och sjuk

Idag blev det en tur i skogen tsm med Helena och Yra på en timma. Jätte härligt var det och hästarna var pigg och glada! :) Tack för sällskapet Helena!

Tog febern när jag kom hem också. När jag vaknade igår hade jag jätte ont i halsen och kunde knappt svälja mitt egna saliv och åt knappt inget på dagen och hade huvudvärk. Idag lika så så tog febern och visst var det så att jag hade feber :( Så får bli en lugn kväll i soffan och någon alvedon innan mitt huvud spricker!

Jag hoppas verkligen jag kan gå till skolan imorgon! Hatar när man missar en massa och det är ännu jobbigare när man går på gymnasiet. Börjar först 12.30.. Men får avgöra imorgon hur det blir när jag vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback