Dressyrträning

Sov som sagt på internatet från igår till idag och vi började först 10.05 idag, härligt! Jag och Amanda var på ica som vanligt och köpte godis för att tjocka oss med det. Blev en vääldigt lugn och skön kväll.. Pratade med lite folk och hade kul och tittade på film/TV och sen sov vi när kl var 02.00. Vi gick upp 10 min innan första lektionen började idag, på med kläderna och snabbt till skolan för att byta om igen till våra "arbetskläder". Vi utnyttjade verkligen sovmorgonen kan man säga! ;) haha..

Nu ska jag snart iväg till stallet för att fixa Sisse inför dressyrträningen för Inga-may Baylund. Det blir min trejde dressyrträning för i år :O har inte tränat för någon i hoppning heller vad jag minns. Får bli lite förbättring på detta kanske :P Jag ska iaf knoppa Sisse, både för att hennes man ser förj*vlig ut och inför utställningen imorgon! :)

Får se om jag får tag i Robban så han kan fota och filma träningen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback