Har noll koll på vad som händer!

Har verkligen noll koll på vad som händer på hemmaklubben just nu (länghem). Hade ingen blekaste aning att det var dressyrtävlingar där imorgon lördag, fick reda på detta i förrgår och då trodde jag att det var en CR-dressyr. Nu när jag tittade in på klubbens hemsida idag var det visst en lokal dressyrtävling för både storhästar och ponnysar :S Där ser man vilken bra koll jag har nu förtiden på vad som händer på LÄRK. Jag har mkt bättre koll på Svenljunga nu med alla clinics och tävlingar m.m. som dom har. Har nog hela deras kalender inne i huvudet xD

Jaja så kan det va... Fick stå över ridningen idag då det visst var förbredelser inför morgondagens tävlingar och inför söndag. Hänger inte alls med och så var det någon loppis på söndag i ridhuset... Där ser man, kul!

Så får väl åka till klubben imorgon och hjälpa dig Ebba och fota lite! ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha men du skrev för ett tag sedan att du hellre red km i svenljunga än tävlade på hemmaplan om du fick välja..! Kram

2011-10-28 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback