Hm...rubrik?

Hade riktigt kul som vanligt igår/natt på internatet! :D Blev en lite lugnare kväll med en sväng till ica och köpte godis och chips och sen filmtittande med Amanda och några killar som ville titta också. Hade överskottsenergi till 1000 verkliggen inatt, så mellan 02.00 och 02.30 var jag ute och "sprang" av mig ;) Sov när kl var 03.00 iaf...5 timmar sömn alltså fick vi...Härligt! Sen fick vi blåsa på morgonen då dom kollade om vi hade alkohol i kroppen :P Lite nervös blir man väl även fast man vet vad som kommer att vissas/hända ;)

Hade körning för andra gången idag, elr tömkörning för att vara exakt! Vi får inte köra än men vi fick lära oss att koppla av och på vagn m.m. idag och tömköra lite m.m. Nu ska jag till stallet och sen ikväll blir det fler bilder från i söndags och lite annat smått och gott! :D Fick ett packet på posten idag också så det ska jag vissa er om vad som fanns där i, spännande va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback