Imorgon söndag

Imorgon kommer jag som sagt ha mycket och göra, det gillas! :) Men bloggen får ligga lite lågt under dagen... Jag och mamma åker en sväng till Åhaga och tar en titta på vad som finns där och kanske får jag med mig något nytt och fint till mig själv eller hästen min! Något ska jag väl lyckas att hitta? Sen ska vi vara hemma igen till 14.00 då mormor och morfar kommer och vi ska äta tsm allihopa. Därefter ska jag till stallet för 15.00 kommer hovslagaren för att sko Sisse och sen är jag nog i stallet mååånga timmar!

Ska rida min pålle, är sugen på en lång och mysig tur ut i skogen mot Torpa elr hofsnäs och samtidigt fota vid sjöarna :) Får se om jag får med mig någon som vill rida med och om vädret tillåter lite solsken! :)



Vi hörs imorgon igen, god natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback