KM hoppning Svenljunga RK

Ser framemot Svenljungas ridklubbs KM i hoppning, är medlem där också och då får jag ju vara med på deras KM i hoppning som går den 30 oktober!! :D Är sjukt taggad redan! Då får man lite mera motstånd, alltså flera deltagare att tävla mot! :) Det som är tråkigt är att Länghems ridklubb har sitt KM i dressyr då med det datumet :( Så får tråkigt nog skippa det.. Blev nog lite rörigt för vissa men har inte sagt innan att jag är medlem i Svenljungas RK också och Länghem då. Men blev det när jag började på nya skolan och får tävla för dom också i deras storhäst lag om jag vill och får lite extra saker som jag inte behöver nämna här på bloggen... Men vill nog åka ut själv på lokala hopptävlingar. Känns dumt att tävla för den ena klubben och inte den andra, om man skulle göra det då om man är medlem i två :/ Så det är väl det negativa med det hela.  

Ska kanske tävla en AP häst då också, superduper kul! :) Jag är iaf taggad för Svenljungas KM och få se hur det går till på den klubben! :D

- Har ni två klubbar som ni kan "välja" mellan? :) Enligt mig är Länghem och Svenljunga väldigt bra på olika saker så det blir en väldigt (!) bra kompott tillsammans! Den ena är absolut inte sämre än den andra, det får ni verkligen inte tro! Men ingen ridklubb är sig lik den andra...


Kommentarer
Postat av: Petra

Betalar du in licens för den ena kan du inte tävla för den andra :(

2011-10-05 @ 14:21:11
URL: http://petrajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback