Lite klokare nu...

Har suttit och läst igenom en hel del om vad som gäller under en hästutställning, hur man vissar hästen på allra bästa sätt m.m. Så är något klokar om vad det innebär och gäller om utställning nu än vad jag var för en stund sedan ;) Har till och med tittat på filmer om detta, haha.. Får se om Sisse vill trava, får nog ta ett spö i handen annars kommer det aldrig gå. Har provat innan men hon vill inte trava.

Och på alla sidor jag läste på stod det att man skulle vara väl förberädd och övat med sin häst. Själv har jag inte gjort något av detta, har inte haft en minut till att träna. Så är det ju med allt men har inte haft tid till det. Jag hoppas hon gör det hon ska bara.

Just nu står hon knoppad i boxen med en inbakad fläta i svansen :) Imorgon blir det putsning av träns och lite frisering av hovskägg m.m. kameran är med och hoppas på strålande väder!!! :D Dom vita ridbyxerna är nytvättade och hänger också på tork (:

 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gud vilken fin häst!=)

2011-10-07 @ 22:12:24
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback