Min shopping det senaste!

I söndags var vi på hästmässan i Borås och jag gjorde åt nästan alla mina pengar som jag hade tagit med mig!

Detta snygga schabrak + eskadron luvan fick följa med hem. 20 % rabatt fick man om man köpte både luva och schabrak.




Sisse passade riktigt bra i detta och det ska invigas den 30 oktober i Svenljunga!

------------------------------------------------------------------------------------------

Ett par stövlar som jag ska ha till dressyren. Bara till tävlingar och privatträningar ska jag försöka ha dom till.









Visst är dom snygga?! :D

------------------------------------------------------------------

Sen var vi en sväng till Ullared igår måndag och det blev ännu en hel del hästgrejer!

En Jacson jacka, jättehärligt material!



De efterlängtade Catago bootsen fanns där så ett självklart köp! :D



Två par ridstrumpr + hoppspö och även ett par vinterridhandskar till skolan!



En super mysig fleece tröja också! :D



Köpte även ett fodrat regntäcke som passade Sisse riktigt bra, men det kommer att komma bilder på det till nästa vecka ist :) Vad tyckte ni om mina inköp då? :) Jag är supernöjd med allt!


Kommentarer
Postat av: Petra

sånt spö har jag med ;)

2011-10-11 @ 22:27:30
URL: http://petrajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback