Plågar mig själv...

Köpte ett par stövlar idag på mässan och håller på att börja gå in dom och har på mig dom nu...Är något höga och sitter lite väl bra upptill så får inte knäppt dom ända upp. Fast i affären gick det med jeans och nu går det inte ens med bara tights? :S Får gå så mkt som möjligt och hoppas dom tänjer sig, annars får jag lämna tillbaka dom på horse show sen i februari :( Min knäveck får lida lite, men vill man vara fin får man lida pin! ;)

Snygga va? :D Mina blivande dressyrstövlar då! :D



Sisse fick ett nytt tävlingssett också, schabrak med matchande luva! :)



Dåliga mobilbilder, imorgon kommer det bättre bilder och även på luvan! :) hade behövt ta ut mera pengar.. Tog ut 4000 kr och fick 300 kr kvar. Hade behövt 300 kr till så hade jag köpt ett par KL ridhandskar, svart/röda. Så snygga och sköna men hade inte tillräckligt med pengar kvar. Får väta till horse show ist ;)

Vad tyckte ni om stövlarna och schabraket då? :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va snygga!!:D

Vilken "monter" köpte du dom på?;)

2011-10-09 @ 21:01:34
Postat av: amanda

Tack emilia! jag har faktiskt inte en aning :P

2011-10-09 @ 21:06:36
URL: http://stallsm.blogg.se/
Postat av: viktoria (DressagePassion)

Tummen upp!!

2011-10-09 @ 21:42:55
URL: http://dressagepassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback