Snabb uppdatering...

Hemma från skolan, varit bra men en låång dag. Strax blir det stallet för ett dressyrpass inför Inga-may baylund träningen på fredag.. orkar inte rida dressyr idag, vill ut i skogen :( Men har knappt ridit ett ordentligt dressyrpass på två veckor så kanske bäst att checka av lite "grunder" så som övergångar, halter, skänkelvikningar, galoppfattningarna m.m. MED sadel! ;) Imorgon vilar Sisse så jag MÅSTE göra det idag :/ Skulle sovit över på internatet inatt också men icke, måste rida hästen inför träningen.. Men ibland får man bita i det sura äpplet. Inte så att jag inte vill rida men orkar inte med ett dressyrpass idag och jag måste göra det och då blir det ännu tråkigare när man måste.  

Nu har jag iaf ätit lite och ska snart iväg till stallet till min svarta nallebjörn som väntar i hagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback