Superdupermega pigg!

Vi körde lite lydnad idag när vi hoppade så satte upp tre hinder på 50cm och rullade över dom några gånger i galopp. Hon var så sjukt taggad och spände in martingalen lite extra idag för att prova och när jag skulle ta tillbaka henne på hindrerna så små stegrade hon och höll på :P valde att tavhoppa henne ist och hon fick trava sakta sakta vilket hon inte gillade till en början utan ville suga tag i hindrerna. Efter en stunds arbete med det travade hon lugnt och fint mot hindret och tog ett fint skutt över och fortsatte i trav efter! :D Tog sen en paus och skulle prova i galopp.

Jävlar säger jag bara, vi låg ner i kurvorna och jag hade inte en chans att få stopp på henne, så för att inte dra och slita allt för mkt i henne styrde jag mot väggen. Vi började om med traven och sen avslutade vi.



Hoppa gillar hon, det kan ingen säga att hon inte gör!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud så fin häst! :)

2011-10-11 @ 15:19:54
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback