Tävlingsdags!

Jag är uppe men mamma sover...Ska duscha, äta frukost och få med mig allt som ska med till stallet :) Handduk och tretorn stövlarna och ridvästen är det viktigaste! ;) Tror jag ska inviga mina nya, fina, vita, helskodda ridbyxor idag också :) För att få lite bättre gräpp i sadlen, lär ju behövas idag!

Mamma sa igår att hon inte kommer våga titta när jag hoppar, går så fort så hon tror vi kommer krascha i varenda hinder. haha... Ibland tror jag det med men det finns något som heter - Lita på hästen i vissa situationer.

Så hon kommer inte kunna fota, får leta upp någon som jag kan sätta kameran i händerna på.. Hoppas Louise är där så hon kan fota, hon har tagit bilderna från föra tävlingen :) Robban kommer nog ner och fotar eller filmar.

Nu MÅSTE jag äta innan jag svälter, önska mig Lycka till?! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback