Veckan som kommer...

Veckan går mot sitt slut och snart är det en ny vecka med utmaningar och roligheter! Försöker just nu få ihop det med hästen och ridningen vilket kan bli lite tajt då jag planerar att sova på internatet nästan alla dagar denna veckan. Mamma jobbar nämligen natt mån, tis, ons och tors så kan lika gärna sova på skolan! :) Men sova är nog det sista man gör där, haha.

Imorgon ska jag iaf hem en snabbis efter skolan och sen tillbaka för att tillbringa kvällen/natten där :) Skojsigt! Så har jag tänkt mig alla dagar men får så dåligt samvete när Sisse får "lida" och det blir vila för henne :( Känner mig smått kluven. Vill så gärna vara kvar på skolan för vi har så sjukt roligt där men samtidigt vill jag ge hästen lite kärlek och motion.

Jag får fundera vidare på hur jag ska lösa detta! :) På något vänster ska det väl gå. Men nu vet ni iaf om det blir dålig uppdatering på bloggen i veckan...men ska försöka uppdatera från mobilen och på lektioner m.m.

Imorgon kommer film från idag + mera bilder om det hinns med! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback