Barbacka ridning

Idag blev det barbacka för min och Sisses del! :) Vi slapp regnet vilket var riktigt skönt då vi red i paddocken! Blev mest travarbete och tränade mkt på ställningar, övergångar som skritt-trav-skritt-halt-trav osv. Även flyttningar för skänklen och massa olika ridvägar för att få med yttersidan och bogen :) Mkt serpentinbågar blev det också och mkt 10 m volter! Sisse var riktigt fin att rida idag och även galopparbetet vågade jag mig på barbacka! ;) Galopperade inte mkt då jag koncentrerade mig på travarbetet idag mest. 

Onsdagar har blivit en sån dag som jag rider barbacka på xD Så då kan man passa på att rida barbacka elr tömköra på onsdagar, sadellöst iaf ;) Men föra veckan var det mkt galopparbete ist för travarbete! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback