Beroende

Herrugud säger jag bra vad man blir beroende av att spela wordfeud! Kan inte sluta spela eller titta på mobilen, inte bra detta, haha. Låg i sängen igårkväll i två timmar och spelade innan jag kunde lägga ifrån mig mobilen och sova. Beroende blir man verkligen. Någon av er som också kanske spelar wordfeud? ;)

Nog pratat om det..Ska hoppa idag och det ska bli så kul! och något jag måste hitta är en hopptränare som kan hjälp oss då och då och så man slipper ta fram hinder själv. Men iaf, Sisse har vilat tre dagar nu och inte hoppat på 2 veckor och det innebär att jag kommer ha en sjukt pigg och het häst som kommer vara taggad till 1000! ska försöka sätta ihop en bana så vi kan öva lite omhoppning också till nästa helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback