Borås

Tog bussen direkt från skolan in till Borås för skulle till pappa :) Så var aldrig hemma så jag kunde fixa fler bilder från ridpasset igår, hoppas ni kan vänta med bilderna tills imorgon ist! Imorgon ska Harry ställas ut som jag nämnt tidigare i veckan. Självklart åker kameran med så en hel del bilder på hundar lär det ju bli!

Hoppningen på söndag börjar inte försen 13.00 och det innebär sovmorgon (!) och jag behöver inte vara kvar sent på kvällen för att knoppa m.m. Så hinner rida på lördag innan tävlingen så det blir bra :)


Vet inte vad jag ska ha för outfit/utrustning bara, har inte tvättat något heller men är sugen på att prova min röda fina luva men får se, är ju bara CR och KM så kanske känns lite dumt med luva :P

Eller vad tycker ni...kan man ha luva på CR-hoppning? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback