CR-dressyren

Jag är såå nöjd!! :D Sisse gjorde sin andra start i livet på dressyrbanan och det gick förvånandsvärt bra! Några galoppfattningar blev bra, trav pogrammet var också mkt bra. Är iaf riktigt, riktigt nöjd över båda ritterna. Dock gick sista pogrammet inte alls lika bra som första. Men exakt samma procent, så 60,78% i båda klasserna! Hur gick det till? Det enda som var lite tråkigt var att det inte var någon riktig dressyrdomare :( Så procenten struntar jag i helt och hållet i detta fall. Men två CR-rosetter blev det iaf :)

Louise var snäll och tog några kort på oss! :D Tack så mkt!!









Det kanske kommer upp filmer från mina starter om ni vill och då får ni vissa det med en kommentar! ;)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Kul! :D Jag vill se film!!! :D

2011-09-11 @ 22:10:35
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback