Frågor del 2

Vilken är den snyggaste ridkavajen?: Pikeur, Jacson & JW kavajerna är snygga, finns många fler!



Godis eller chips?- Godis!



Nordsvensk
eller arabiskt fullblod? Jag gillar båda raserna, finns ingen ras jag tycker är bäst eller som jag gillar extra mkt.

 

Har du några syskon?
: En lillebror på 15 år, ett år yngre än mig.

Om Du kunde köpa 3 hästgrejer just nu, vilka skulle det bli?: Ridkavaj, boots, regntäcke ;)

Finns det någon/några mindre känd hästblogg du gillar?
: Absolut!

Vad är viktigast, temperamentet eller meriterna på en häst?
: Temperament tror jag att jag skulle säga :)

Vad tycker du om travsporten? (på den nivån där folk spelar om miljontals kronor.): Jag har inget emot travsporten, så länge hästarna mår bra så är det okej. Travhästar är väldigt trevliga oftast! :) Jag och en travare på bilden för något årsedan...


När du gick i grundskolan, i vilken "grupp" tillhörde du då? Ex: de tuffa, pluggisar etc
?: Jag är ingen som pluggar jätte mkt och jag försöker inte va någon som jag inte är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback