Frågor del 3

Hur ser en perfekt dag ut för dig?: En dag i stallet och kompisarna och bara ta det lugnt! :)

Hur tror du dina vänner skulle beskriva dig?
: Hm..vet inte riktigt. Omtänksam, snäll, rolig kanske?

Favorit-sak i hästväg?
- Jag gillar schabrak och lindor i alla sorters färger och kombinationer!



Uteritt eller dressyr i ridhus?
: Kul att trimma dressyr på banan men också roligt att ta en långtur ut i skogen tsm med sin bästa vän och bara njuta <3

Rida i spöregn eller gassande sol?
: Spöregn, synd om hästen om det är jätte varmt, tycker jag!



Spö eller sporrar? På Sisse behövs varken spö elr sporrar. Men ibland rider jag med spö och då håller jag bara i det. Har ridit med sporrar två ggr innan men försökt att inte andvänd dom, haha.

Det bästa respektive det sämsta med dig?- Det bästa är nog att jag har bra tålamod och jag bryr mig inte om andra. Onödigt att lägga energi på det. Skulle aldrig kunna bli arg på hästryggen heller elr i stallet. Finns ingen mening med det heller. Det sämsta är nog att jag är för snäll på hästryggen :P Får nog bli lite mera bestämdare på ett snällt sätt! ;) Sen tycker jag att jag kan bli för mjuk i min hand och då glider tygglarna ur mina händer, speciellt i dressyren. Så får krama om med handen lite bättre så ska nog handen vara på sin plats!

Om du skulle vara en hästras, vilken skulle det vara?
: Jag hade nog velat vara en Nordsvensk! Jag i mitt nästa liv, skämt åt sido!



Gillar du några andra djur än hästar?: Jag är en djurälskare så älskar alla djur typ. Men hundar kommer efter hästarna! Hälge på bilden, våran söta vovve.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback