Hm...rubrik?

Fick sluta en en halvtimma tidigare så skyndade mig hem så jag skulle kunna hinna rida lite i manegen en stund innan ridlektionerna skulle börja. Men när jag kommer hem så har vi ingen bil :( Så får rida i paddocken senare...hade velat rida i ridhuset idag då det är den enda gången jag ahr möjlighet till det innan CR-dressyren på söndag :( Har inte ridit i ridhuset på hela sommaren, hatar det verkligen. Finns inget värre än ridhus, men ska vara glad att det finns möjlighet till det ändå :)

Efter jag varit hos Sisse och ridit henne och så så ska jag skriva ett inlägg om ridpasset med hästen Adventus gick idag i skolan + någon bild på han! :D Håll koll ikväll alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback