Mkt snyggt!

Var inne på myone idag, Wera skulle köpa ridhjälm ju men vi får vänta ett tag för det fanns inte just den modellen som passade hennes huvud :) Jag provade Pioneer stövlarna igen, dom var inte sålda...Ville kolla om jag växt typ 2 cm sedan sist men icke att jag hade det :( Sen såg jag det nya JW regntäcket, så sjukt snyggt men fruktansvärt dyrt tyvärr :( 1500 :- Tänk om det skulle gå sönder i hagen, jag hade gråtit i flera dagar! xD



På bilden är det ett stalltäcke men fanns tydligen i regntäckets material också som var mkt snyggare! :)

Tittade på några schabrak också som var halva priset på, blandannat pessoa schabrak för halva priset. Fanns i färgen brunt och grått typ men hade det funnits i marinblå hade jag köpt det! Ett pessoa schabrak kostar ju 700kr som nytt!



Fast när jag ser det gråa nu tycker jag det är riktigt snyggt! Frågan är om det blir tråkigt och trist på Sisse? Vad tror ni? Såg även dessa två kingslands schabrak, riktigt snygga! Elr vad säger ni? Hade gäärna velat ha det blåa som ett tävlingsett + matchande luva, tror Sisse hade vart grymt snygg i den färgen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback