Sisse´s ridpass

Sisse gick si sådär idag, vilade igår så kan ha varit därför :) Många som red samtidigt, vi var sex stycken där ett tag, inte alltid det är så många där samtidigt! :P Men väldigt bra träning att rida med många samtidigt! Sisse var inte jätte uppmärksam för skänklarna, men i slutet fick jag ett spö i handen och hon vaknade till och särpte till sig ;) Galoppfattningarna vara bra idag också, men kunde varit bättre galopparbete! Imorgon tar Therese och rider Sisse, jättesnällt! Hinner elr kommer inte till stallet imorgon så det är bra att hon får gå :)

vi hade bara häst idag i skolan och var i stallet halva dagen. Först nu är jag hemma från att ha varit i stallet hos min pålle! Alltså, bara en hästdag idag, det gillas!



Hmm...var något mer jag skulle skriva. Vi får ta det i nästa inlägg ist! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hästen passade väldigt bra i blått :)

2011-09-07 @ 12:56:37
URL: http://cavall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback