Stallet strax

Blev skola idag då jag inte hade någon feber elr huvudvärk men näsan är täppt och rinnig :/ Ute regnar det som vanligt, blir paddocken barbacka idag :) struntar i att sova på internatet idag så jag kan rida min lilla häst. Men inte driekt sugen då det spöregnar :( Synd vi inte har liiite större manege så man som privatryttare kan rida på en avspärrad del :) Hade vart super till vintern iaf. Nu ska jag strax hoppa i ridkläder och regnkläder, bara slänga i mig något snabbt att äta!



Kommentarer
Postat av: viktoria (DressagePassion)

Då hade vi behövft ha dubbelt så stor manege ;)

2011-09-22 @ 17:42:18
URL: http://dressagepassion.blogg.se/
Postat av: Lottaw

Bortskämda är ni..

2011-09-22 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback