Tagga morgondagen!

Imorgon är det somsagt CR-dressyr och CR-hoppning på klubben. Sisse ska starta sin andra dressyrtävling och vårat mål är att inte hoppa över dressyrstaketet, hitta en så bra takt som möjligt och få ok galoppfattningar och bara ha så kul som det bara går!! Ska rida LB:1 pogrammet två ggr.

CR-hoppningen ska jag bara vara med på för skoj skull bara, eftersom hon går två dressyrpogram först + uppvärmning valde jag att bara ta en runda på 80 cm. Hade först inte tänkt vara med på dressyren men någon gång måste vi ju börja så då valde jag bort hoppningen för denna gång. Men en runda på 80 cm kan vi ta. Målet med rundan är att få bra avsprång och att det inte ska gå så j*vla fort!

Dressyren börjar 09.00 och hoppningen 13.00. Önska mig och Sisse lycka till? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback