Ändrade planer igen...

Jaha, inget stall för min del inte. Mamma åker dit senare själv. Imorgon vet jag inte riktigt om ja ska provrida storhästen som jag nämde i ett inlägg. Det är lite oklart just nu men det återstår att se hur det blir! :) Men någon dag i veckan blir det provridning!

Imorgon börjar skolan igen och jag har längtat efter att träffa alla goa kompisar. Komma in i sina rutiner igen, ska bli så skönt! Få ordning på dygnet och komma igång med Sisse efter den korta "skadeperioden". Men väntar till helgen. Första veckan är alltid jobbig i skolan efter lov innan man kommit igång med allt. Gör inget att sisse vilar kommande veckan ut heller :)  

Händer mycket nästa helg! Visning på huset, tävlingsmöte, "rida" sisse, vara med cornelia och grabbarnabus (dom får bli kallade så här på bloggen) i stan inne i Borås. Men det blir väl på kvällen/natten det. Mycket att se fram emot helt enkelt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback