Borås ikväll/natt igen!

Ja ni läste rätt! Vid 8 tiden ikväll blir jag upphämtad igen och sen är jag hemma inatt mellan 03-05. Tredje kvällen/natten i rad jag är inne i stan med grabbarnabus! Blir väl massa bil åkande som dom andra kvällarna och nätterna. Köra och lämna folk på fest inne i stan och där imellan göra annat skojsigt. Haha.. ni undrar säkert vad som tagit åt mig :P Vet jag faktiskt inte själv men alla är så himla goa och vi har haft riktigt kul dom här två senaste kvällarna/nätterna och dagen igår. Så då kan man inte säga nej när dom frågar om man vill åka med ikväll/natt igen. Det går ju inte och vad skulle ja annars ha gjort, sovit? Då kan ja va ute och umgås med trevligt folk ist och lära känna nytt! :)

Kan ju säga att med det här att vända på dygnet går inte speciellt bra, haha! Nej, nu ska jag städa lite i rummet och sen blir det väl att göra iordning sig lite smått innan det bärav in till stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback