Kanske ska bli bilmekaniker?

Kan inte annat än att säga att jag hade grymt kul igår! Kom hem runt 03.00 :) Dom tyckte ja skulle byta till någon fordon linje, jag fick va den som satte upp avgasröret då fästet hade släppt då jag var minst. Så jag fick offra mig ;) Hahaha.. Fixade det med ett spännband och sen kunde vi åka vidare igen. Och i fredags hjälpte jag att sätta på extraljus och igår fyllde jag även på någon olja i motorn. Visst är jag duktig? :D Lite små kul är det måste jag säga och jag gör det ju frivilligt och offrar mig själv :) Bilmekaniker nästa? Skämt åt sido!

Vad är planerna för idag söndag då? Ska till stallet innan det blir mörkt, kanske gå en promenad med hästen min? Sen 18.00 ska jag sitta på biografen med pappa och Alexander min bror! Kan inte bli en sämre avslutning på lovet! :) Hoppas kunna bjuda på lite bättre bilder idag än igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback