Morgondagen måndag

Är så otroligt blogg sugen! Men väntar med att blogga fullt ut till nya bloggen är uppstartad och har så mkt ideér och tankar så tror den nya bloggen kommer bli mkt bra när den kommit igång!

Hur ser morgondagen ut? Jag ska sova så länge jag vill. Sovit ca 3 timmar inatt bara så behöver lite sömn. 15.00 ska jag möta upp Sabina i stallet då hon kommer och klipper hästen min. Vi har såå mkt att prata om och vi pratade i telefon i en timma nu ikväll och även hennes syster va med i samtalet. Munnarna kommer gå i ett och klippmasiken också! Ska bli så otroligt skönt att Sisse får bort all päls. Lovar er att det inte syns att hon blivit klippt knappt och då är det illa! Så nu ryker henns päls, igen ;) Får väl knäppa några bilder imorgon så ni får se :)

Efter hon blivit klippt så ska jag rida henne i ridhuset. Blir väl ungefär detsamma som vi gjorde idag. Hon lär ju vara en aning pigg ;) Ska få mamma att fota elr filma!



Kommentarer
Postat av: ebba

hejsan! Jag fick upp ett inlägg på din gamla blogg och ni hade en "konversation" om Samantha, c-ponny stoet (skimmel) som Lotte & Svante hade.



För två årsedan köpte jag henne! På bloggen kan du hitta en massa eftersom att..bloggen handlar om henne typ x) Men om du vet vem förra ägaren är och "fakta" om henne så hade det varit jätte roligt att få veta mera om henne.



kram ebba

2012-01-02 @ 08:04:58
URL: http://ponnynsammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback