Nyårsafton!

Min nyårsafton var och blev hel lyckad, kunde varken bli bättre elr sämre! Festen var i Tämta, 6-7 mil från där jag bor. Alltså en bra bit! Vi var en 17 st och jag kände som sagt bara en enda människa och det var Jim som fixade så jag kunde åka och va med. Men fick snabbt nya, goa vänner och jävlar vad kul vi hade ända tills vi skulle sova! Klockan var 06.10 när vi bestämde oss att det var dags att inta sängarna. Trodde inte ja skulle få så jätte kul då jag var yngst på hela festen, fyra år äldre elr mer var dom andra. Men oj så fel jag hade! Har inte haft så här kul som vi hade igår på lääänge! Vi käkade och lagade super god mat också som bestod av lax, klyftpotatis och annat gott till det! 

Vi total förstörde även en bil, haha. Krossade rutor, fixade en taklucka i biltaket med hjälp av en motorsåg och ja, ni ser ju själva hur den ser ut ;) Bilderna är tagna idag när vi skulle se hur bilen såg ut i dagsljus. Finns även massa filmer när vi spränger raketer och annat i den och när nästan alla står och dansar på den, hahaha! Kan säga som såhär att läget var under kontroll hela tiden så vi utsatte oss inte för någon fara!

 


Nu är jag trött efter att ha hållt på till kl 6 i natt och bara sovit 4 timmar! MEN jag ska orka rida min häst så vi hörs sen! :) Hur har eran nyår varit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback