Tisdag

Idag är det bara häst hela dagen i stort sett för min del. Vi har körning i skolan hos Lars-Åke från 8.10-11.45. Sen SLUTAR vi för dagen :D Äter lunch och går sen till Svenljunga RK och rider hästen som jag red igår :) Ska också fotas under ridpasset till annonsen om vädret tillåter. Tänkte att ja skulle va hemma 14.30 och åka till min lilla pålle och fixa med henne lite och sen på kvällen ska jag va med gustav, jim, christoffer och robert igen nere i garaget vid motionsfabriken och måla lite och sen ska vi äta pizza! :) och vet ni, jag får också betalt för att vara där och måla, hur grymt är inte det? :D

---------------------------------------------------------------------------------

Eftersom jag ej kunde sova (bara sovit 3 timmar) så skriver jag om morgondagens planer onsdag.
Skola som vanligt då och slutar 16.00 och sen ska jag åka med Jim, Gustav och Christoffer som går i tvåan på min skola till Ullared! :) Kommer bli kul, hänger mkt med dessa tre nu och sen på torsdag blir det nog garaget igen efter jag vart i stallet :)

 Har också kommit massa snö inatt!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback