Vad händer med mig?!

Ja ni, vad händer med mig? Stannade kvar i skolan idag till kvart över 7 då jag provred en storhäst. Mer om det imorgon då jag inte hinner skriva om det då klockan är mkt! men iaf, efter det så åkte jag med Jim, Gustav, Chorstoffer och Robert hem till sexdrega och stannade kvar i en stor verkstad/garage och hjälpte dom att måla på en stor skogsmaskin. Jag stod också med en pensel i handen ;) I nästan 4 timmar målade vi, tiden bara rusade iväg och nu är klockan 22.30 och är precis hemkommen.

Imorgon tisdag slutar jag 11.45, ska då efter det rida storhästen i svenljunga och sen åker jag buss direkt till Länghem till min lilla häst och sen buss hem och sen ska jag hjälpa killarna att måla på lite grundfärg som nu ikväl på skogsmasikenl. Inte samma killar som jag vart med nu det senaste. Vi ska även äta pizza tillsammans på kvällen :) Kanske ska gå någon linje med fordon ist? Hahahaha! Nej men, kul hade jag nu ikväll!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback