Vända på dygnet kanske?

Vaknade 13.30 idag, elr rättare sagt så blev jag väckt då! Hur kan man sova så länge?! Jo svaret är det att ja gick först och la mig vid 05.30!! Dags att vända på dygnet? Dock regnar det ju hela dagarna så då kan man ju lika gärna sova och va vaken på nätterna? Jag satt iaf och gjorde massa inlägg till nya bloggen och sparade dom i utkast. Så bara att publicera sen när den är igång! :D

--------------------------------------------------------------------------------

Idag ska ja hålla i en hoppträning vilket ska bli kul. Hur det blir med Sisse får vi se när jag kommer till stallet. Men tror hon får vila så spolar jag av benen och tvättar dom + rengör såren och rytktar henne efter klippningen igår :) Tänk, det är dom första såren sen vi flyttade henne :O Helt sjukt och i andra stallet hade hon alltid massa små sår. Och ett av dom såren som hon hade fått igår har hon orsakat själv och det är det som är illa. Få en gren in i benet kan inte vara skönt direkt.



Titta vad mörk hon blev vid första klippningen. Nu är hon jätteljus och ser väldigt roligt ut med hennes svarta ben och huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback